Svar på lite frågor

2009-04-12 | 13:40:47 | Direktlänk | Frågestund | 3 Kommentarer
och här är svaren från min förra frågestund: http://popflickan.blogg.se/2009/february/fragor.html#comment

Inte många frågor alls,jag hoppas på fler frågor nästa gång :). Ska nog vänta ett tag innan jag har den igen, några månader eller så. :)

Vad lyssnar du på för musik?

Jag är dålig på genrer och svarar samma som förra gången, men jag lyssnar på en massa mer också.

En himla massa! Men ska rada upp alla då fast bara därför, så kommer jag knappt på några nu, fast jag lyssnar på jättemånga egentligen, Lars Winnerbäck, Timo Räisänen, Velvet Underground, Beatles, Kent, Maia Hirasawa, The Cardigans, Hästpojken, Frida hyvönen, Marit Bergman, Håkan Hellström, Markus Krunegård, Joy Division, Kristoffer Hedberg, Those dancing days, The Cure, Depeche Mode, Veronica Maggio, Lykke Li, Patti Smith, Fleet foxes, Laleh, Kate Nash, Mando Diao, Electric Folk, Staffan Hellstrand, Bob Dylan, Säkert, Hello Saferide, U2, Anna Järvinen, Edith Piaf, Kajsa Grytt, Paul Mc cartney, Anna ternheim, Scarlett Johansen,Peter Jöback,Thomas Dileva,Gentle Touch, Parken,Raymond och Maria, VNV nation och säkert fler, för jag har nog glömt en massa nu, jag hittar alltid en massa nya band också.


jag undrar varför alla superhjältar alltid har kalsongerna utanpå trikån? Haha, denna frågan var himla rolig, jag vet inte vad jag ska svara, för jag själv vet inte, vad tror ni?


Är zebran vit med svarta ränder eller svart med vita ränder?
Klurigt men jag gissar på att den är vit med svarta ränder, faktiskt.

vilka bloggar läser du? Jag läser jättemånga bloggelibloggar,vissa läser jag oftare än andra men jag hänvisar till http://popflickan.blogg.se/2009/february/bloggar-jag-tycker-om.html#comment . Fast sen dess har jag hittat många nya bloggar som ohglory.blogg.se och en himla massa andra. Får lägga upp mina favoritbloggar och skriva lite om dom senare.

Vad dagdrömmer du om? Att vara tillsammans med någon som vill ha mig och som älskar mig och aldrig lämnar mig, klyschigt jag vet, åka ut och resa en massa, flytta hemifrån (det ska bli verklighet någon vacker dag), inom en snar framtid, sommaren, paris, fina människor, att livet ska bli bättre, skriva en bok osv.

festivalplaner i sommar?
Arvika endast, sen kanske det blir urkult kanske.


hur många människor du pratat med genom internet har du sedan träffat i verkligheten? Det kan jag inte svara på då jag träffat jättemånga internetmänniskor på festivaler och så, men såna jag åkt och träffat finns i min internetträffar kategori, men den är inte full ännu :), har några kvar att skriva om.

Emma says style, love & rock and roll.

Kul att läsa! Du är verkligen modig med det här med internetträffarna vettu!!

2009-04-12    16:18:12    http://emmasays.blogg.se/
Sassy

Kul att läsa svaren! Du lyssnar på mycket bra musik du:)



kram

2009-04-13    11:46:32    http://eurotrash.blogg.se/
EGOFLOW

Lyssna på Kristofer Åström också!

2009-04-14    19:52:56    http://egoflow.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback