Kattvakt!

2016-06-18 | 20:30:00 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
 
Tusen år sedan jag skrev något här. Har väl inget att skriva. Var i Göteborg och såg Håkan Hellström för någon vecka sedan och just nu är jag kattvakt till mysigaste maggan i 2 veckor. Men hon verkar tycka det är mysigt att ligga under soffan och sängen och fåtöljen, men hon kommer fram mycket mer nu i alla fall och det kommer nog bli bättre när hon bott här ett tag :)

Anonym

Hej, såg nu att datum för inlägget var en stund sen men problemet finns ju hos tjejer idag också då det e ju fortfarande lika aktuellt. Du är ju fantastiskt vacker som du är, upp med hakan och sträck på dig så visar du hela världen vart skåpet ska stå😜 Denna kommentaren var ju främst till den bildserie fu publicerade för nåt år sen. Du var lika vacker där och då som nu😘

2016-08-09    05:16:53   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback