SEMESTER

2015-06-22 | 17:14:00 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
För nu har jag semester! För nu har jag semester! För nu har jag tagit semester!!! :D I fyra veckor! Gud vad detta känns underbart! Inatt sov jag sov som en stock. I dag har jag storstädat hela lägenheten. Tvättar på för fullt. Ätit bigarråer, kiwi, godis bara för jag är ledig och får det på en måndag. Ätit korv med bröd och nu dricker jag kaffe. Ska till hon som mamma är ledsagare till sen och hämta en sil då jag ska göra rabarbersaft och sommarsaft i sommar. Skulle få fika där med. Ska bara tvätta färdigt först.
 
 
En bild från när jag precis klivit upp på midsommar och två bilder när jag knäppade mig i niklaskeps igår :D. I morrn ska jag klippa mig, laga nån god middag, ta tag i att göra både saften och krämen och kanske baka nå muffins. Får se vad jag orkar :)
 

Caroline / Min mormors vind

Önskar dig en trevlig semester! Vad gott med hemmagjord rabarbersaft!

Svar: tackar :). Det blev rabarberdricka istället :) men den blev smarrig!
Lisa

2015-06-23    19:51:45    http://minmormorsvind.blogspot.com
Anonym

Japp

2016-07-13    13:15:37   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback