Om honom.

2014-06-24 | 20:45:00 | Direktlänk | Kärlek | 5 Kommentarer
Jag hade ingen tanke på kärlek och plötsligt där i mars när jag inte ens hade tänkt gå på krogen, så dök han upp, eller jag var full och ville prata med människor och nina stod ute och rökte och där stod han, vi pratade i flera timmar och sen slutade det med att vi hånglade där ute på harrys och sen följde han med mig hem och vi hånglade i soffan till fem på morgonen. Vi skulle ta en promenad och jag var så nervös för att vi inte skulle ha något att prata om, men vi hade massor att prata om, han kom hit och vi hade en myskväll och hamnade i soffan till två på natten, sen var det fest och han var här.
 
Det fortsatte med att han hamnade här varje helg och jag är riktigt kär för första gången på några år och har ÄNTLIGEN träffat en fin kille, en kille som bryr sig om mig, en kille som man kan prata om allting med och på midsommar la vi ut på facebook att vi är ett par, haha efter alla hade tjatat om det. Jag kan mysa med honom i timmar och tiden går så fort med honom. Jag har inga förhoppingar, utan hoppas att detta fina ska få vara ett tag. För jag har nog aldrig träffat nån sån här bra kille som jag trivs så bra med, som jag saknar fort efter han har gått ut ur min lägenhetsdörr och som gillar att kramas lika mycket som jag , om inte mer och på lördag  ska jag träffa hans mamma och syster för första gången på lördag och äta smarrig middag.
 
Ibland blir jag bara så rädd för att han ska dumpa mig eller att det hela ska ta slut, det är det som är det jobbiga med kärlek att man kan bli sårad, men samtidigt man ska leva i nuet och bara ta dagarna som de kommer och inte vara så jävla rädd jämt.

catarina

vad FIIINT!!! glad jag blir, <333

Svar: hihi :) härligt att du blir glad!
Lisa

2014-06-25    22:01:12    http://creatingtoinspire.blogg.se
fanny

Åh! Jätte glad för er skull! <3

Svar: naaw tack :)
Lisa

2014-06-28    09:33:33    http://fannypernilla.blogg.se
Johannas Reto & Rockabilly

Naw va mysigt! Grattis gumman :)

Svar: hihi tack :)
Lisa

2014-07-04    09:20:37    http://johannasretro.com
natalie

men herregud vad fint, ta vara på det här - det förtjänar du! <3

Svar: det ska jag göra. <3 tack
Lisa

2014-07-06    18:56:02    http://alektopaten.webblogg.se
Marie

Gull-majsan! en annan bra grej är att han passar in perfekt i "gänget" :)

Svar: hihi ja det har du rätt i :)
Lisa

2014-07-06    20:59:56    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback