Eftersom jag inte har något att blogga om och inte är på världsbäst humör just nu så fortsätter jag med att visa bilder från tonåren, här kommer bilder från när jag fyllt 16 år! (Ni kan se fler bilder från tidigare år i barndomskategorin!)

2010-11-23 | 14:54:41 | Direktlänk | Barndomen | 3 Kommentarer
Såhär såg jag ut på min 16:e födelsedag! :D


Sen fixade Jonas mitt hår minns jag på min födelsedag och linnet ser lite för litet ut kanske.
Hade rosa ögonbryn och här hade jag nyss piercat mig! :) Som jag fick i födelsedagspresent när jag fyllde 16 hihi!
Sen klippte jag mig och blev vithårig.



Sen blev det December 2006 som ni ser, adventsljustaken i fönstret och hej smalis. Tänk när man kunde ha storlek 36, det var ett tagsen.



Julafton 2006!



2007 och jag blev fotad av en tjej till en utställning. Fotograf:Elin Söderström.



Sen blev håret karamellfärgat eller något sådant och såg väldans slitet ut? Februari 2007.



Mars 2007, jag blev rödhårig igen, jag exprimenterade väldigt mycket i tonåren med hårfärger, just nu blir det inte extremtoning längre eftersom det sliter så fruktansvärt med att bleka och hålla på. Men nån gång igen kanske.



En fin dag i Mars 2007 minns jag!



Var panda i våran barnteater.



Färgade håret i en annan färg, April 2007 och njöt utav vårsolen.



En vän gjorde en bild finfin på mig. Redigering:Devinia.



Lekte lite i snön och den här dagen (jag har sett bild) så blev jag också fotad till Öa, där dom frågade vad jag skulle göra på sportlovet, jag svarade att jag skulle softa och umgås med kompisar.



Sedan blev det Maj och den här dagen var jag i Gullvik med min syster, vi fotade lite och sådant.



Jag var nog lite sötare förut också när jag var mindre.



Var i Hörnsjön och fotade lite, hade en röd fin kappa, som dock är lite liten nu, den blev typ liten i tvätten nån gång.



Sen blev det sommar och vi åkte till Hörnsjön igen, där jag badade mina ben litegrann.





Var i Skeppsmalen och hade en massa olika mönster haha!



Badade lite!



Var på Kingfestivalen och var lite full, ja för nu hade jag börjat dricka alkohol nån gång på våren.



Var på Hamnfesten som var dålig detta året, då man var tvungen att betala, såg på Andreas Johnson eller lyssnade kanske.



Åkte på Arvikafestivalen för första gången! Fotograf:Robert.



Det blev Fredag och jag var inte så snygg i håret.



Åkte självklart på Urkult igen!!!!



Var på Picknick och träffade en luffare som vi tyckte och skickade sedan ett brev till honom.



Det var Augusti och jag satt i hamnen med en vän och blåste lite bubblor.



Det blev September.

Fortsättning följer från när jag fyllt 17!

sofia schöön

sötis!

2010-11-23    20:25:41    http://sofiazim.blogspot.com
c

sötis! och jag tyckte du passade jättemkt i färgen längst ner :) typ ljusbrun? det var fint o borde i slita så mkt på håret :D

2010-11-23    21:28:14    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
sabina

Du såg supermysig ut i din pandadräkt! jag är överförtjust i pandor!

Ditt rosa hår är beundransvärt också. Jag kommer ihåg att jag försökte färga mig blond en gång, det gick från orange till mossgrönt. Du verkar inte ha misslyckats med någon färgning alls!

2010-11-29    13:11:20    http://kjolhelaveckan.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback