En gång var det Juni och i början på juli. Jag var en liten tjej, som alltid exprimenterade med knalliga hårfärger och fick jätteslitet hår. Jag saknar min jättefina klänning också och att kunna bära cheap monday (jag är för fet för dem nu haha)

2010-07-11 | 02:26:35 | Direktlänk | Barndomen | 0 Kommentarer
Min klänning blev tyvärr missfärgad i tvätten förra året :(.



Jag hade alltid stjärnor under ögonen också. Jag var verkligen en sån där som alla sa till mig att du är poppare! Jag såg ju ut som en också hihi och jag var ganska mycket smalare än nu, men det gör inget. För jag hade ätstörningar då och tyckte bara jag var tjock hela tiden, också när jag vägde 55, än fast min kropp inte var speciellt tjock. Till mina 170 cm centimeter. Nu har jag kurvor istället och försöker gilla det.


Jag hade röda jättefina converse och en hello kitty väska. För jag tyckte om Hello Kitty innan det blev så jävla vanligt och finnas överallt. Här är våran torget häst!



Jag hade jättetuperat hår och många sa att jag hade sockervadd.



Jag hade alldeles för mycket rouge på mig och gjorde den där klassiska popposen.



Jag bar Cheap monday för jag var lite smalare då, men mina kärlekshandtag försvann aldrig när jag gick ned i vikt och jag var lite trasig inuti. Men här är bilder från Hamnfesten 2006. För exakt 4 år sedan. Eller hur jag såg ut då snarare. Min syster blev kallad för emo på den tiden och jag med ibland. För min syster såg helt annorlunda ut då och jag har haft en massa stilar. Men jag har hittat mig själv för längesen och nu känner jag inte samma behov av att färga håret i galna färger längre. Mest för att det sliter så mycket på håret.

Puss.






Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback