Bob Hansson

2010-02-19 | 03:03:45 | Direktlänk | Tips | 0 Kommentarer
En underbar poet som skriver fantastiska dikter, åh måste köpa hans diktbok eller han har säkert gjort flera än en, har inte så bra koll hehe. Han är verkligen så underbar och författare är han ju med, ni borde läsa hans bok Gunnar och han har säkert gjort fler också och jag såg honom live förra våren och han var så fantastisk! Just nu lyssnar jag på en trevlig liten historia på spotify, åh han är så gosig lille Bob  Hansson och här har ni lite dikter ur en diktbok utav honom:http://popflickan.blogg.se/2009/may/fint-2.html#comment såg att jag bloggat om honom förut :) fniss.

Så här har ni :Bob Hansson & Kristoffer Jonzon – Bob pratar om sex




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback