Lisa 18 år, del 3!

2010-12-07 | 00:38:46 | Direktlänk | Barndomen | 3 Kommentarer
Var på skogspromenad med min äldsta syster ute i Hörnsjön, trevligt för en själ som inte mådde så bra.
Tror den här bilden får beskriva min student, var på Framnäsbaren, var ganska full, jag tog mig upp på morgonen i alla fall, grät men klev upp och gjorde mig snygg sen drog jag till skolan, folk blev chockade eller lärarna kanske, men jag kunde väl inte missa studenten ändå? Fick åka flak och sånt trevligt. Efter jag hade vart på krogen så drog vi till Robert. Där jag skulle somna på soffan men sen drog jag på hemligt äventyr! Det gjorde min student bäst kanske.
Dock blev man kanske lite för full hahahahaha. Fast sen när jag hade cyklat intill stan för hemligt äventyr så hade jag nyktrat till i alla fall!
Sen blev det bal som inte var så jättekul, jag hade blivit superförkyld men man fick ju klä upp sig i alla fall!
Sen hade jag en finfin sommar!
Drack iste och läste bok,dock läste jag aldrig ut den där.



Såg ut såhär på Midsommarafton det var 70-tals tema och det här var dagen innan hehe!



Köpte en finfin jacka/kofta.





Det blev Juli och det var dags för Arvikafestivalen för tredje året i rad, dock var jag inte där i år :(. Tänk om det inte blir mer Arvikafestivalen, tror dock inte det. Men det var dåligt väder, blixtrade och så, så jag blev lite ledsen. Men jag fick hångla med en supersöt kille första dagen och blev bjuden på öl som jag dock hällde ut hahaha. Han sov i mitt tält. Hej fint sommarminne!



Den här dagen hade jag umgåtts med Luffy och jag har typ inte träffat honom sen dess, tro vart han håller hus hehe!



Köpte en finfin rosett på Loppis och började sommarjobba på ålderdomshem, fick dock inte fortsätta där.



Hade fina strumpbyxor men nä nu ni, fortsättning följer, Augusti 2009 blir det nästa gång! Många bilder som 18-åring bjuder jag på!

PUSS

Linda

Så underbart fina kläder! Man blir glad när man ser dom! Kram

2010-12-07    09:23:07    http://www.prickigtochblommigt.devote.se
catarina

åh så fina bilder & så mkt roligt du har haft för dig. man blir ju nästan avis ;> hihi,

2010-12-07    12:58:57    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Emye.

Älskar dina kläder.

2010-12-08    13:16:20    http://awidescreendream.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback