Han

2009-10-02 | 23:41:12 | Direktlänk | Kärlek | 1 Kommentarer
Jag kan verkligen inte få honom ur mitt huvud. Dessutom är han världens finaste. Men vi pratar typ aldrig och ses nästan aldrig. Ibland pratar vi och det är fint. Men han är fin i alla fall. Jag tänker på honom i smyg, hur fin han vore att ha som pojkvän. Hur fin han är. Men det är i hemlighet och man får drömma.

tåmi

Varför säger du det inte till honom?

2009-10-03    02:57:05   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback