Busskompis och jag på Urkult 08

2009-10-23 | 01:25:05 | Direktlänk | Sommarminnen | 2 Kommentarer
Vi delade tält, jag fick sitta i hans knä när det inte fanns något att sitta på, vi kramades,stannade och hånglade lite överallt, låg i den mysiga backen och han somnade, han var så söt då, men tillsist blev jag uttråkad så jag väckte honom, vi låg och hånglade på något stenhårt trä, vi hade mysiga nätter i tältet och man slapp frysa, jag irriterade mig på att du borstade tänderna så länge för jag ville gå in i tältet och lägga mig där med dig. Jag bjöd på vårrullar och en dag när jag var borta med Luffy så skickade du sms att du saknade mig, men jag orkade inte supa och var ute på äventyr. När vi sågs på kvällen sen igen blev jag jätteglad och vi kysstes en massa igen. Urkult med en fin busskompis var helt enkelt klart finaste sommarminnet 2008.

Vi har inte setts sen dess men vi ska nog träffas någon gång i höst om han kommer och hälsar på. I såfall känner jag på mig att det kommer bli fint i alla fall.

Det dumma var att vi blev intresserade utav varandra efter Urkult men vi båda var fega, så det blev aldrig någonting. Men någon gång i livet kanske han och jag blir ihop. Vem vet. Om inte annat så var urkult 08, en massa fina minnen som jag bär med mig.




Little Peaché

sv: ja det är ett av mina absoluta favvisfik! =)



Kram på dig

2009-10-23    10:36:30    http://littlepeache.webblogg.se/
Sassy

Du berättar såna fina historier!

2009-10-23    12:29:31    http://eurotrash.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback