03.01

2009-12-31 | 03:01:54 | Direktlänk | AJ | 1 Kommentarer
Jag måste väl erkänna att jag sitter och gråter inatt igen i min ensamhet och jag vill bara att världens finaste kunde vara här och hålla om mig och jag vill bara glömma allt. Jag vill bli glad igen. Jag var ju glad tills nu. Bara började gråta utan någon som helst anledning och han skriver en massa fina ord till mig. Som jag borde bli glad över. Jag vill inte gråta och känna mig dålig.

Lisa

Du är inte dålig Lisa. GOTT NYTT ÅR <3

2009-12-31    16:01:09    http://llisabs.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback