Söndag

2015-05-17 | 21:19:33 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Är absolut inte så aktiv på denna blogg längre. Livet flyter bara på och jag har inte så mycket att skriva om. Jag är fortfarande tillsammans med min fina niklas jag jobbar, jag har kommit igång med simning och ska försöka komma igång med gymmandet och gå på olika pass med. Jag längtar mest till semestern just nu och livet är ganska gött. 
 
 
såhär fredagspepp var jag i fredags efter jag storstädat hela lägenheten, missade dock lite ställen. Men får bli en ny städning om nån/några veckor igen.
 
Nu är det snart dags och sova för i morgon väntar en ny arbetsvecka. 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback