Tisdag.

2015-01-06 | 18:19:40 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Har vart ledig idag eftersom det är en röd dag, men hade lika gärna kunnat jobbat. Har mest bara sovit, legat i soffan med datorn eller mobilen, inte orkat ta en promenad eller gå och handla, får handla i morgon efter jobbet. Har inte ens ätit nån riktig middag bara fil och musli det mår man ju inte bättre av. Tur jag inte har många deppiga dagar numera, men denna har varit en sån som jag bara vill ska ta slut. Vill ha ork och energi, jag som hade tänkt städa och greja på en massor idag, men det får bli nån annan dag, hoppas man kan sova inatt bara, men det tror jag. Saknar min pojk, än fast jag träffade han i söndags sist. Kanske ska försöka fixa hans julklapp nu, en natt på hotell i umeå :). Skulle boka igår men sen kunde jag aldrig bestämma mig vilket hotell jag skulle boka. Hoppas jag har energi i morgon och resten av veckan. Jobbigt när jag bara har duschat, läst bloggar och sånt idag och vart deppig, men i morgon är det troligtvis bättre, eller ja, redan nu är det ju lite bättre.

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Åh har likadan dag!
Hoppas du har massa energi idag istället <3

Svar: ja igår var en bra dag :) och idag med. hoppas du fått energi igen också <3
Lisa

2015-01-07    10:44:40    http://www.xn--annard-0xa.se
Rebecca

Det är okej med såna dagar! hoppas du kommer igen idag :)

Svar: ja, men jobbigt och trist med såna dagar. ja, det är bättre sen den dagen. men klart alla dagar kan ju inte vara bra.
Lisa

2015-01-17    09:02:06    http://rebeccafornstedt.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback