Torsdag

2014-10-09 | 15:23:00 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Mår lite bättre idag, eller ganska mycket bättre, förutom att jag är trött, blir hemma i morgon med, då man ska vara hemma 48 timmar efter man vart dålig senast. Ska försöka göra lite  små saker här hemma. Men då blir det bio i morgon i alla fall, det ser jag framemot :).  Ikväll är det landgång på tv som jag ska kika på. Ska försöka svara på något brev idag med och senare blir det tomatsoppa som jag ska få i mig. På lördag ska vi fira mamma i förskott ,så det blir mys :) Idag regnar det inte lika mycket, men är ändå skönt att man får vara inne.
 
 
Bjuder på en bild på en fin blomma och kruka jag fick av sanna i våras eller i somras kanske det var.
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback