Onsdag

2014-10-08 | 19:10:34 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Vaknade och tänkte gå och jobba, men så fick jag en släng av magsjuka och har mest sovit hela dagen och tagit det lugnt. Blir hemma hela veckan och kurerar mig. Vill vara frisk till fredagskväll då jag tänkt gå på bio, annars får det bli nån annan dag. Usch, vad dagarna går långsamt när man är sjuk och inte kunde jag sova så länge idag heller. Får lägga mig lite senare ikväll, så jag kan sova längre och hade någon jättekonstig dröm som kändes som en feberdröm. Drömde något jättekonstigt. Den här veckan än så länge, har jag mest känt mig lite nere, men igår var jag på megaloppis och i måndags promenerade jag med nina och hunden hon är hundvakt till, det var mysigt och fikade i lekparken. Veckan kan bara bli bättre, men nästa vecka blir säkert bättre. Ska fortsätta mysa i soffan till bonde söker fru och andra bra tv program som är ikväll. Ska dricka lite varma koppen och äta någon macka, får hoppas jag får behålla det bara.
 
 
Bjuder på en gammal mysbild från balkongen. 
 

elno

Tusen tack :-)

2014-10-09    14:03:46    http://elnaphotography.se
Tinis - en humorblgog

Nej, blä för magsjuka! Hoppas du mår bättre! :)

Kramis!

Svar: jodå nu är jag frisk :)
Lisa

2014-10-12    19:42:14    http://tinis.me


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback