Söndag

2014-06-01 | 13:57:22 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Har haft långhelg och det känns som om jag inte gjort så mycket som jag skulle, men ibland behöver man ju bara vila och slappa också. I onsdags var jag hos en fin vän som snart flyttar för att sommarjobba, vi såg en bra serie, satt ute och fikade och i torsdags blev det mys nere vid hamnen med gott fika, fina vänner och middag hos min syster. I fredags den dagen jag hade tagit ut semester, så blev det fika med en vän och middag hos föräldrarna. Hade tänkt greja med en massa saker hemma, men har gjort en sak i alla fall, men när jag får lust till det får jag väl ta tag i det. I går tex när det bara regnade hade jag ju kunnat gjort en massa nytta hemma, men det orkade jag inte, tog en promenad och lagade hemgjord pizza hos min syster med niklas och sen kom folk till henne, var himla skönt att vara nykter. Nu ska jag snart ut i solen och förhoppningsvis bli piggare, är så himla trött idag.
 
Blir att jobba fyra dagar innan jag åker iväg till Göteborg för att se håkan hellström och bo på hotell, det ser jag framemot :). Sen helgen efter åker vi till sthlm för att se kent, är lite nervös inför resorna, men det kommer nog gå toppen. Förutom att man kanske gör av med lite för mycket pengar, men skönt att få komma iväg och resa lite. Nu ska jag ut i värmen hoppas jag och mysa och försöka njuta så mycket av denna söndag som det bara går. Söndagar är ju alltid lite tråkiga, då helgen är slut, men man får göra det bästa utav det :).

m;

vi får ses på kentfest!!

Svar: ja det måste vi göra :)
Lisa

2014-06-01    22:06:20    http://nstlg.ratata.fi
Kajsa

Åh, ska du se Håkan, gud va roligt!!

Svar: ja det blir skoj :)
Lisa

2014-06-02    08:40:01    http://www.kobranhuggertill.blogspot.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback