Måndag

2014-06-02 | 19:08:36 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Har jobbat, varit trött för att jag knappt sov något inatt. Kommit hem och sovit en stund, ätit enklaste middagen och nu ska jag snart se tv innan jag ska sova. Hoppas jag får vara piggare resten av veckan, i morgon ska bjuda den mysiga pojken på middag, så då måste jag vara pigg och på onsdag ska jag packa så jag har det mesta klart innan avfärden till göteborg på torsdagskväll. Får hoppas jag får sova bättre resten av veckan. Skulle mest bara vilja kramas och skeda i min säng med honom just nu och jag längtar tills jag får semester, ett tag kvar dit men, men först har jag resorna till göteborg och sthlm att se framemot  och sedan skulefestivalen med sofia :). 
 
hoppas ni har en fin måndag.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback