Torsdag

2014-07-17 | 18:37:40 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Snart har hela min första semestervecka gått och jag har umgåtts med fina niklas mest hela tiden. Nu är han med en kompis och jag är ensam första gången på nästan en vecka. Är lite uttråkad och det känns konstigt att vara ensam, men ändå har jag känt för att få vara lite ensam. Ska tvätta färdigt och sen ta en promenad också ska jag skriva ett litet brev. Sen är det ju sommar med ernst på tvn ikväll, alltid lika bra att kika på.  Nästa vecka blir det ju Paris också ska jag fira Niklas på hans födelsedag, så då blir det nog fullt upp =)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback