2014

2014-01-07 | 19:06:11 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Det här året ska bli ett ännu bättre år än 2014 har jag bestämt. Fast svårt att slå förra året , med tanke på att jag både flyttade hemifrån och fick fast jobb. 
 
Men i år vill jag åka ut och resa, mer till sthlm, nån gång till göteborg, fast nej helst av allt vill jag resa till Paris med min syster, åka till Italien med min fina vän sofia, ifall hon också vill. Åka på Urkult som vanligt. Ha semester! Riktig betalad semester i flera veckor, ta ut lediga dagar när det är klämdagar och röda dagar, så man får en lång helg. Ta ut ledighet under julen. Hm, måste planera min ledighet ordentligt. Så jag får så mkt ledighet som jag vill ha ;).  För i år tänker jag vara mer ledig än jag varit de senaste året. Bara få sova ut och ta hand om sig själv. Fast det jag ser framemot mest är ju att kanske ha 3-4 veckors semester i  sommar. :) Ska bli så underbart! Men är långt dit, så tilldess får jag ta ut nån fredag eller något :) när det är någon röd dag. 
 
Sen vill jag hångla mer och träffa fina människor. Kanske bli kär. Det kan man ju inte bestämma över, så vi får se hur det blir med det. Vill få ett cafejobb, fast det känns inte som akut direkt, när man redan har ett fast jobb. Men nån gång i framtiden så :). Eller börja plugga till konditor- kock nån gång. Men det får ligga i tankarna ett bra tag till. Måste tjäna ihop lite mer pengar först.
 
Vill flytta till en ännu finare lägenhet med bättre badrum och egen balkong. Men trivs hur bra som helst i min lägenhet jag har nu och vill göra det finare och mysigare i den, så stannar nog kvar här i alla fall det här året. Ifall inte min typ drömlägenhet skulle dyka upp =).
 
Vill börja simma och röra på mig mer, som jag har tänkt hur länge som helst. Så vi får se hur det blir med det och börja äta nyttigare också. Vill åka mer till umeå, grannstaden som har bättre shoppingutbud och är en mycket mysigare stad. Jag hoppas att 2014 blir ett ännu bättre år med mer upplevelser helt klart.

Nina

Tjing på lägenheten om du bestämmer dig för att flytta!

2013 var rena otursåret. Vissa ljusglimtar men jag har aldrig mått så dåligt någonsin. Så det kan bara bli bättre!

2014-01-08    17:47:27   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback