Om en helg som passerat snart.

2014-02-16 | 13:48:09 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Är dålig på att ta bilder numera med min kamera, tar mest bilder på min instagram, lisajohanna90 heter jag där om nån skulle vilja lägga till mig :). Den här helgen har varit jättebra. I fredags åt jag middag med mamma och en kvinna hon är ledsagare till, vi åt kycklingtacos, sen blev det ananaspaj som vi bakade ihop med glass och kaffe, gav varandra lite alla hjärtans dag presenter, eller jag gav dem då jag redan hade fått av mamma förut :).  
 
Sen gick jag hem en stund och fick tråkigt typ direkt, så gick hem till min syster sanna och sen kom vår gemensamma kompis micke, tittade på tv, pratade massor och jag drack en kaffedrink. Igår blev det fika och jag och Erika bytte försenade födelsedagspresenter och pratade massor, sen fick hon se min lägenhet :). Sedan pratade jag med min kompis Nina och träffade hennes bror Rickard, vi gick på Ödbergska och museumet, sen handlade jag lite mat, jag och nina drack kaffe och åt choklad, promenixade upp till sannis, där vi åt hemgjord pizza till middag, sen dracks det lite vin, kikades på melodifestivalen och jag var där typ ända tills två på natten. I dag är jag trött och ska alldeles snart ned till tvättstugan och i morgon är det redan måndag igen... Men man får göra det bästa utav denna dag och ta det så lugnt man kan :)

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Låter som en fin helg tycker jag ^^!

Svar: det var det! :)
Lisa

2014-02-16    17:14:18    http://www.xn--annard-0xa.se
ami

Åh, vad är en kaffedrink? :)

Svar: jadu det var en drink med kaffe, körsbärslikör och lite annat gott :D
Lisa

2014-02-25    14:52:14    http://twofaced.se/
Anonym

Så kul att läsa. Själv är jag väldigt ensam. Ren slump att jag hamnaf här. ;-)

2014-03-30    21:43:24   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback