Söndag

2014-08-10 | 21:01:51 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jaha, då var alla mina fyra veckor slut och i morgon börjar jobbandet igen. Jag hoppas det blir en svalare vecka och att jag får sova något inatt i denna värme inomhus och att jag lyckas bli sömnig om ett tag. Ska läsa en massa bloggar nu i alla fall. Min semester har varit toppen, har umgåtts massor med niklas, firat hans födelsedag, varit utomlands för första gången i paris, varit i umeå två gånger, varit på urkult, varit uppe länge. Badat. Åkt runt höga kusten på en massa loppisar. Varit hemma och grillat massor. Ätit en massa glass. Haft kanonväder. Fixat till i garderoben och bara haft det bra.  Nu känner man lite ångest för att jobba i morrn igen och för att kliva upp tidigt. Men på fredag kommer det kännas himla bra när man har helg igen och det blir kul att träffa kollegorna igen. 

Vintage Johanna!

Ja hösten kom ju med stormsteg för någon vecka sen och ni är det bara kallt och regnar! :(
Vad gör man på urkult?

Svar: ja, usch. Vill ha sommaren tillbaks!
På urkult där dansar man, ser på musik, umgås med folk, ser eldnatten med eldshow. äter god mat :) går och badar.
Lisa

2014-08-25    23:43:51    http://vintagejohanna.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback