Påskafton

2014-04-19 | 17:49:00 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Har inte bloggat på väldigt länge nu. Har ingen dator hemma då den är trasig och på lagning. Men ska köpa en ny dator till veckan tror jag :). Vad har hänt sen februari då. Jag umgås med vänner mest och har träffat en fin kille som jag trivs väldigt bra med som bor här i örnsköldsvik som tiden bara går jättefort fram med och det känns som om jag har känt honom mycket längre än en och en halv månad. Får se vad det blir av det hela. Men jag har nog aldrig träffat någon så fin kille som honom, som jag kan vara mig själv med helt med och bara ha det fint tillsammans med. Jag blir glad när jag är med honom, så jag hoppas det ska bli något fint utav det hela och att vi ska få en fin sommar ihop :). Men jag tar en dag i taget och lär känna honom, så hoppas jag allt blir bra :).  Annars jobbar jag mest och tiden rullar fram väldigt fort. Ikväll ska jag på påskpyssel hos några vänner och i morgon åker jag till IKEA. Skönt att vara ledig på måndag också. Ska ta och äta hamburgermiddag med sanna alldeles snart innan vi åker iväg. Hoppas ni har det fint! :) Så ska jag försöka skriva lite oftare här. Men jag har det bra i alla fall. :)

M

har saknat dina inlägg <3

Svar: vad söt du är. <3 vad glad jag blir :)
Lisa

2014-04-22    14:40:34    http://impulser.blogg.se
natalie

åh vad fin design du har!

Svar: tackar :)
Lisa

2014-04-27    13:57:50    http://alektopaten.webblogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback