Min önskelista

2013-09-29 | 18:51:22 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
 
Den här fina koppen från indiska skulle jag inte tacka nej till, är ju galen i koppar ;).
 
Ljuslyktor är ju alltid kul :), denna fina såg jag på indiska idag, fanns i andra fina färger också.
 
Fina servetter behöver man ju alltid! ;)
 
Världens bästa kladdkakor!
 
Den här mumsiga boken skulle jag inte tacka nej till.
 
 
Eller en tjusig mon amie kopp kanske ;) fast behöver ju verkligen inte muggar hehe.
 
Marimekko Porslin Kopp Siirtolapuutarha 2dl Blå - 105277
 
En marimekko mugg fast den är grön och en massa färger på. 
 
 
En gosig pyjamas tackar man ju aldrig nej till :).
 
 sockar behöver man ju alltid.
 
 
 
 
Ett par vantar tackar man ju aldrig nej till.
 
Nu hittade jag ju på en massa saker, men jag vill gärna ha överraskningar också! :) Presentkort på Indiska eller Hemtex tackar jag aldrig nej till heller.

Becka [fotoblogg]

Åh, har den teékoppen, den är så himlans fin.
sv: Tusen tack älskade du! Jag blir så glad, hihi.
Åh, påslakanet har jag tyvärr ingen aning om, vi har haft det så länge. & pyamasbyxorna tror jag är inhandlade på H&M. :)
Måndagskram. ♥

Svar: hihi vilken tekopp då?
varsågod fina du :). Åh. skulle jättegärna vilja ha pyjamasbyxorna. hoppas jag hittar nå liknande nån gång :) måndagskram på dig med!
Lisa

2013-09-30    12:16:01    http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Malin Aurora

Åh den översta koppen<3

Svar: ja så himla fin! =)
Lisa

2013-10-03    21:50:58    http://vildblommor.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback