Måndag

2013-09-16 | 19:12:16 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Har mest bara varit less idag och haft en smådeppig måndag. När jag kom hem från jobbet, så gjorde jag varma mackor och såg en film, den var himla mysig. Men nu har jag redan glömt vad den hette, orkar inte gå och titta vad den hette heller. Funderar på om jag gjort rätt, berättar mer senare, men det klart, det är skönt att veta vad man ska göra ett tag framöver och tjäna ihop lite pengar. Så får jag komma underfund med vad jag vill göra senare. Drömmen om att jobba på cafe-restaurang får vara en dröm ett tag till. Så får jag tjäna ihop pengar under tiden och göra roliga saker. Berättar om det roliga när det är helt klart. Ikväll har jag bara en slappmys kväll med tända ljus och jag längtar redan till helgen igen, så man får sova ut. Men efter tisdag och onsdag brukar det ju gå fort till helgen i alla fall =). 
Tror jag ska se på halv åtta hos mig och kanske ett program vid nio, om jag orkar vara vaken tilldess, haha, trött. Vill vara pepp och glad på livet, men ibland är man less också.

Typ pepp som jag var här med en fin vän.

Nina

Tråkigt med deppiga dagar! Men det behövs ibland för att man ska kunna uppskatta det "braiga"! Snart blir det myspys framför "De dejtbara" igen. Tända ljus, te och choklad. Jag längtar :)

Svar: hihi jag längtar jag med! Idag har det känts lite bättre i alla fall :)
Lisa

2013-09-17    07:22:12   
marie

Alltid svårt när man måste göra val i livet :/

Men kul att du och Ninis blivit så goda vänner! :) Snart kommer jag hem och hänger med er!

Svar: Ja, det är himla svårt :(
Åh, det längtar jag till, har saknat dig massor. <3 ja, det är himla skoj :)
Lisa

2013-09-17    19:38:49    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback