Några webcambilder från igår bara då jag och sannis satt och myste i mina fina balkongmöbler i det fina vädret. Mot för dagens skitväder.

2013-05-09 | 15:10:11 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Glad tjej som hade sovit en stund på eftermiddagen efter hon kommit hem från jobbet och var glad över att få vara ledig idag.
 
 
Åt popcorn gjorde vi också och jag fick tjockaste ansiktet på bilden mot sannas gulliga lilla ansikte.
 
 
Jag såg knasig ut och Sanna avnjöt en starköl i solskenet. Mer än så blev det inte och för mig blev det en folköl igår i solen. Skönt att bara njuta av en öl och inte dricka sig full... Härligt att vara pigg idag!

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

SÖTA <333
Så mysigt de ser ut!!

sv: Jaaaa superfina^_^!!!
Jättefint här och med alla mysiga hundar speciellt!

Svar: tack! ja det var supermys :).
Sv: åh förstår att hundarna är mysiga!:)
Lisa

2013-05-09    17:52:15    http://www.xn--annard-0xa.se
marie

Här är det folköl också :) Nu när det blir sommar är det öl som gäller! :)

Svar: ja folköl är gött de :). Ja, öl är godast på sommaren! :) Men jag dricker gärna vin på sommaren också :). Vi får ta en fika snart igen tycker jag eller hitta på något festligt :)
Lisa

2013-05-11    21:53:30    http://lillbrun.blogg.se
natalie

ÄLSKAR din design!

Svar: tackar :)
Lisa

2013-05-12    12:02:36    http://vaniljcolaochglitterplagg.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback