Några fredagsbilder och en bild från förra helgen

2013-05-18 | 21:03:01 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Jag i sängen igår, nyduschad och fräsch och skulle gå ut på stan en sväng.
 
 
Rosevin på balkongen igår. Myspys med systeryster.
 
 
Äta glass på balkongen! Ja nu jäklar börjar min balkong eller den gemensamma balkongen bli mysig alltid! Bara lite till som ska fixas å så sen så! fotograf:sannis
 
 
 
Jag å Sannis fotograf:micke
 
 
Äta lunch på waynes coffe förra lördagen med Sannis. Fotograf:Sannis

Sofia

Mums med glass! Ska försöka äta så mycket glass som möjligt i sommar. ;-)

Svar: ja alltid gott med glass :).
Lisa

2013-05-19    13:26:49    http://sofiaochenbok.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback