Ett tisdagskvällshej i gosiga kläder.

2013-03-05 | 20:17:00 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
 
Prövade ett nytt läppstift när jag kom hem och tog på min mina gosiga kläder, fast hoppade i pyjamasbyxorna nån timme senare. Nu ska jag bara surfa lite och sen försöka sova, för i morgon börjar jag sex, så måste sova extra tidigt ! Fast nu blir det inte extra tidigt, för tänkte se på farmen, aja bara jag somnar på en gång sen så! Hatar att det ser ut som jag har dubbelhaka på första bilden :(:((:(:((: Puss

marie

Jag får också dubbelhaka på typ alla bilder :P

Svar: haha usch då :( Det är typiskt att man ska få det! =(
Lisa

2013-03-05    20:31:03    http://lillbrun.blogg.se
catarina

du passade jäättebra i den där koftan + läppstiftet - speciellt ihop också, hihi! <3

Svar: taack! <3
Lisa

2013-03-05    20:36:05    http://creatingtoinspire.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback