Om ett möte med en gammal bekant

2013-07-25 | 22:09:44 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
En kompis som jag träffade när jag var 18 år som jag var kär i, som är uppe i Örnsköldsvik just nu, han såg mig på merry can i lördags, sen skrev han till mig på internet och idag tog vi tag i saken att ses. Han ville bevisa för mig att han är en bättre person idag än vad han var då, allt blev tokigt när vi sågs för några år sedan och han mådde dåligt på den tiden och var inte alls samma person som idag. Det var ganska fint att se att idag flera år senare var han och jag helt andra personer. Nu kändes det som det var igår vi sågs och vi pratade om allt och ingenting i flera timmar, åt glass och promenerade omkring. Det var hur fint som helst. Jag hoppas vi ses mer innan han åker hem till katrineholm igen. Kul att träffa någon man inte träffat på flera år och att det gick mycket bättre den här gången var himla fint!

Anonym

Åh, vad fint. det är sådant man drömmer om, hela tiden.

2013-07-27    09:12:00   
oroshjärta

<3

Svar: <3
Lisa

2013-07-29    08:18:39    http://hornsgatanminauorta.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback