Fest hemma hos Anna.

2013-07-28 | 18:06:38 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
En av de bättre festerna på länge och på krogen var det hur kul som helst. Träffade flera människor jag känner, typ hur många vänner som helst och såna man inte träffat på länge. Sen träffade jag min vän christoffer som jag träffade tidigare i veckan och han sov över oss mig. Vi pratade om allt och ingenting ända tills klockan fyra inatt typ, så inatt blev det inte så supermycket sömn. Men har klarat mig bra ändå. På en söndag får man vara trött :) och jag har ju så stor säng så det märktes knappt att han sov i min säng haha. Han låg längst ut och jag längst in. Stor säng är bäst! 
 

Sarah & Johanna

Fin du är ! Härlig blogg!

kolla gärna in vår blogg om du har tid och lust =)

kram


www.isolla.blogg.se

Sarah & Johanna

Svar: tackar :)
Lisa

2013-08-26    14:06:07    http://isolla.bogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback