Tisdag

2013-02-26 | 19:11:14 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
 
Hej jag roas av att ta kort med min webcam.Idag lyckades jag med att ramla igen påväg till jobbet, fast igår ramlade jag när jag var framme, ramlade vid min gamla skola idag och mina vinterskor pajade, knäppt, gick hem och bytte skor som också är sönder, så i morgon ska jag försöka finna ett par nya. Just nu är jag så sjukt trött och har ont i kroppen och gör inte så mycket. Tänker för mycket och önskar bara mig en sak just nu, orkar inte längre liksom. Tänk om jag bara kunde ta reda på det liksom. Men äsch. Längtar tills flytten, har beställt en soffa och köpt fler möbler. Måste packa massor mer och rensa garderoben. I morgon ska jag iaf till min blivande  lägenhet och hälsa på min kompis efter jobbet. Blir trevlarns. Men nu blir det slappande som tusan! =) Flytten blir i mitten på mars tror jag, fast ska dit med grejer innan såklart. Kram på er!

fanny

Är så glad för din skull, att du har fått lägenhet!:) <3

Svar: hihi vad bra :) <3
Lisa

2013-02-26    21:46:16    http://blanchettleaf.blogspot.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback