Lördag med Sanna och Micke i Umeå.

2013-02-24 | 16:13:23 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Till lunch blev det kycklingfoccacia som var smaskens.
 
 
Micke åt samma som jag och Sanna åt bakpotatis med kycklingröra. Vi skulle äta på Barista men så var det fullt där, så det blev ett annat ställe som var i samma galleria.
 
 
Sen blev det en kaffe från mcdonalds ute i solen. 
 
 
Det var en trevlig dag i Umeå med min fina syster och min snälla kompis som är som en bror :). Sen på kvällen var vi hemma hos Sanna där jag åt mat från sibylla,drack godricka och åt snacks. Bra lördag!
 
 

marie

Låter kanon det :)

Svar: ja :)
Lisa

2013-02-24    19:16:16    http://lillbrun.blogg.se
Beata

Verkar himla fint!

Svar: ja =)
Lisa

2013-02-25    17:06:33    http://ringbeata.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback