Torsdagsnatt

2013-04-12 | 00:13:51 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Ligger i min soffa och chillar med datorn bara, läser bloggar och ska snart se på "trädgårdsonsdag" tänkte jag innan jag ska sova. Tänker att fan vad fint att jag trivs så himla bra här. Trodde aldrig eller alltså. Innan jag flyttade var jag ju inte van att vara ensam så mycket som man ändå är och jag trivs förjävla bra med ensamheten och att kunna ta hem vem man vill när man vill. Ännu bättre blir det när jag äntligen har min stora säng och får ta hem finisar hihi och få sova gott i en skön säng. Men snart så.
 
Det dumma kommer vi till nu. Jag har inte fått jobba på två  veckor och får jag inte jobba de 2 sista veckorna i april. Blir det rätt så jäkla jobbigt för mig i slutet på maj, men jag har ju sparpengar och sånt, så det kommer ju lösa sig. Men det vore himla skönt om jag får jobba de 2 sista veckorna i april, så jag åtminstone får lite pengar så jag klarar mig. Det är ju så dumt att man flyttar och tror att allting ska fortsätta flyta på så himla bra. Men man får väl tänka att det kommer att ordna sig. Bättre att försöka vara positiv än fast jag bara vill deppa ned mig lite och har gått och väntat på att de ska höra utav sig men inte gör det. Håll tummarna för att det ordnar sig för mig snart! Man blir ju knäpp utav att bara gå hemma hela dagarna än fast man kan hitta på saker, blir det ju tråkigt i längden ändå och man blir deppig på köpet. Jaja. Håll tummarna för mig nu fina ni. Jag är ju så dum så jag ringer inte heller och frågar vad det sitter i, för de är väl de som ska ringa ut mig? Eller om de har glömt bort lilla mig. Jaja, jag hoppas på något glädjande samtal snart =). 
 
I morgon blir det långpromenad igen, det var himla skönt ute idag, försöka,försöka ta tag i att ringa två samtal och hitta på lite annat. Funderar på att ha en hemma ensam myskväll i morgon, men vore fint att ha filmkväll med några också. 
 
Hoppas ni har det fint. Puss
 
 
Bild som jag tog på mig förut ikväll, hej rödaste läpparn.

marie

Det som är jobbigt med att vara vikarie :/ Jag har inte heller en enda dag inplanerad innan sommaren nu... Hon personalansvariga säger att folk inte tar ledigt den här tiden på året. De vill väl spara sådant till sommaren.. Hoppas nu får några dagar åtminstone nu!

Svar: Ja, det är superjobbigt :( Jag hoppas att jag får jobba i sommar i alla fall. Man blir ju så sjukt nere av att inte göra något vettigt om dagarna heller :(. Meh, vad dumt. Hoppas det ordnar sig för dig, men du har ju i alla fall plugget :). Ja, det hoppas jag med! Skulle bli glad över att få bara pengar till hyran i alla fall, fast man behöver ju gärna mer pengar..
Lisa

2013-04-12    10:29:31    http://lillbrun.blogg.se
Anna-Carin

Riktigt skoj att du trivs i lägenheten.
Och sen på sommaren kan du som sagt sitta ute på uteplatsen & sola eller ha lite grillrajraj..
Det är nog det jag kommer sakna mest :P

Kram

Svar: Ja, känns himla bra att jag trivs så bra i lägenheten :). Ja, det ser jag framemot och nu snart ska jag ju fixa fint på balkongen också :)
Kram!
Lisa

2013-04-18    19:48:01    http://ansis.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback