Om en fest och hur plötsligt nån hittar en på facebook.

2013-04-16 | 00:59:00 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Var på inflyttningsfest för snart två helger sen nu och där var det en massa folk. Över hälften hade jag knappt sett förut och det var en kille där jag knappt pratade med  på hela festen, sen pratade vi lite med varandra innan vi skulle ut på krogen. Jag var rätt så full och sen nere på merry can, berättar min kompis att han är en snäll kille och jag ska vara snäll med honom. Vi dansar, jag visar min fuldans. Men sen glömmer jag bort att säga hejdå när  krogen skulle stänga och jag skulle hem.. Dan efter hade jag en vänförfrågan på facebook från honom och sen dess har vi pratat hur mycket som helst på facebook och sms. Så himla fint att hitta en fin människa bara sådär att prata en massa med och hitta en helt ny kompis och eftersom jag har fått min stora säng nu, så kanske jag får besök nån helg snart. Fint. Fina människor är det bästa. 

marie

Låter spännande! Vem var det då? :O Var det han skäggisen? ah, nyfiken!

Svar: Han hade lite skägg ja! Men han jag dansade med på merry can! =)
Lisa

2013-04-16    17:35:16    http://lillbrun.blogg.se
Pelle

Love is in the air............?!?!?

Svar: Haha nej! Det är "bara" en kompis. Kommer inte våga bli kär på ett tag igen!
Lisa

2013-04-20    13:02:34    http://pellespersonliga.blogg.se/
Ines

Vad fint, det är sånt som gör en glad.

Svar: hihi ja verkligen!
Lisa

2013-04-20    17:14:28    http://inesfalk.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback