Tisdagskväll

2012-09-25 | 19:01:00 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Har precis ätit sen middag, tonfiskgratäng med pasta och vegbacon i och lite annat, det var mumsigt, har matlåda till i morgon också, nu blir det kaffe och en liten hundpromenad med kicki. Fortsätta drömma mig bort om helgen. Åh. Vill ha helg nu! :) För då blir det minsann kramar i stora lass och myspys med en finfin vän! =) Kan hända att det blir någon promenad till med min vän innan helgen också. I morgon är det Onsdag, då är det jobbande som vanligt, kanske tjejkväll med min syster på stan som anordnas där i morgon och självklart bonde söker fru på tv! =)
 
Nåväl. Nu hoppas jag veckan bara springer iväg. Borde göra en önskelista på bloggen snart också för nästa vecka fyller jag år :). Men nu ska jag dricka kaffe och chilla lite till framför datorn innan jag ska promenera med hunden kicki och sedan blir det fortsatt slapparkväll =). 
 
Puss!

marie

Vem ska du kramas meeed? *supernyfiken*

Svar: hemligt :) men det är inte han i sollefteå så mycket kan jag säga ;P
Lisa

2012-09-25    21:20:11    http://lillbrun.blogg.se
Linda

Lisa, majsen, min vän! Saknar dig massor! Kan vi inte försöka ses runt när Marie fyller år, alla tre? :)

Svar: ja, det tycker jag låter som en bra ide! :) saknar dig massor med! kram <3
Lisa

2012-09-28    22:40:31   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback