Söndag

2012-09-23 | 20:57:00 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
En söndag som bara har sprungit förbi, klev upp vid kvarti tio, fixade mig, åt tacorester till frukost. Åkte och hälsade på farmor, som var så himla snurrig idag och mest bara grät. Blev ledsen i själen över att se henne så, att hon har blivit så dålig på så kort tid. Ville mest bara krama om henne och man vet inte riktigt vad man ska säga. Men det är tidens gång och jag hoppas vi hinner ta hem henne hit någon gång snart och att någon lördag kunna ta ut henne på stan eller något. Fina fina farmor. <3.  Handlade mat, kom hem, drack kaffe och fikade gott bröd. Tog en mysig höstpromenad med hunden, sen har jag läst massa bloggar, plockat in äpplen, så nu ska det bli äppelkakor, äppelkräm och sånt smaskens! 
 
Sedan blev det pizza från laguna till middag, himla gott, kaffe och glass till efterrätt. Kom in från en promenad runt sjön med hunden och en vän för en timme sen, det var mysigt! Nu har jag duschat, krypit in i mysiga kläder och ska göra kvällsfika, sedan blir det att lägga sig i sängen och se någon serie eller läsa lite bloggar innan jag ska sova för att gå upp tidigt,tidigt i morgon igen.
 
En bra helg som gått alldeles för snabbt som vanligt och nu längtar jag tills nästa helg :)

catarina

min farmor blir också bara sämre. det är så smärtsamt, värker verkligen i bröstet när man tänker på det.

kram. <3

Svar: ja, det gör det verkligen :( . kram <3
Lisa

2012-09-23    21:16:45    http://creatingtoinspire.blogg.se
elno

sv: tackar tackar!

2012-09-24    08:38:39    http://elno.devote.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Vad tråkigt att det inte var nå bra med henne :( jättetråkigt att höra! Hoppas ni hinner umgås mer med henne utanför hemmet å när hon mår bättre!

Annars verkar du haft en mysig dag :) det hade vi också <3

Svar: ja, fast hon har ju varit dement ett tag, men igår var det extra dåligt :(. ja, men det tror jag nog att vi hinner :),
ja, min söndag var myspys, bra att ni hade en mysig söndag med :)
Lisa

2012-09-24    13:19:15    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback