Mysig lördag och en fin loppisfyndad kopp.

2012-09-23 | 17:44:45 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
 
Igår var en chill lördag, jag tog det mest lugnt, gjorde hushållsysslor, läste bloggar, tittade på "nya landgång" och chillade massor i sängen.
 
 
Tända ljus, kaffe och god choklad, läsa bloggar, kika runt på olika sidor och bra musik är en bra kombo.
 
 
Min fina blommiga kopp som jag köpte på loppis i Umeå förra helgen :)
 
Är sämst på att fota just nu och ganska dålig på att blogga också, men försöker bättra mig åtminstone! =)

marie

Men vad är det jag ser? är inte det där en såndär kopp som lundbergs har?

Svar: hihi, jo. det var därför jag var tvungen att köpa den ;)
Lisa

2012-09-23    18:15:19    http://lillbrun.blogg.se
Vicky

mysigt med loppis!

Svar: ja =)
Lisa

2012-09-23    20:34:47    http://vickys.se/
Sofia

Åh, mysigt med fin kopp! Vågar knappt köpa koppar längre, de senaste två jag köpte tappade jag i golvet direkt så de gick sönder.. Du, finaste, skulle du inte kunna göra ett blogginlägg med vad du önskar dig i födelsedagspresent? :D I would like that. <3

Svar: nej, vad sämst! :(
haha åh vet inte ens vad jag önskar mig :(. men jag ska försöka komma på vad jag önskar mig! :) och göra ett inlägg då. puss!
Lisa

2012-09-24    21:59:36    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback