Onsdagens klädsel

2012-11-07 | 17:36:56 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
 
Idag invigde jag som sagt min jättemysiga och supersköna stickade tröja från Indiska, den är helt klart värd pengarna och kommer nog bli välanvänd i vinter :) Det här är typ min första dagens outfit på hur länge som helst. Kanske ska bli bättre på det :D

Emma says style, love & rock and roll.

Så fin färg på tröjan!

Svar: tack :)
Lisa

2012-11-08    12:57:45    http://emmasays.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Du är så fin Lisa ^^ passar så bra i din stil <3

Svar: tack kära du<3
Lisa

2012-11-09    15:01:59    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback