Fika med Linda och Marie

2012-11-25 | 16:05:40 | Direktlänk | Fika | 0 Kommentarer
 
Gott kaffe och världens största macka, kyckling å fetaoströra. gottigotti.
 
 
Marie tog kaffe och snickerskaka.
 
 
Linda posar för kameran :D. 
 
Det var himla trevligt med lite promenerande på stan och fika, nån gång kanske jag ska testa på att bara ta en kaka också, haha men är allltid hungrig när jag ska fika, så det blir oftast en macka ändå ;)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback