Tisdag

2012-12-04 | 10:46:00 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Inatt sov jag inget vidare heller och när jag klev upp för nån timme sen så blödde jag näsblod  :(. Låg och hostade massor inatt. Nu dricker jag te och hoppas på att det känns bättre om några timmar, men det tror jag inte. Åh, hoppas jag åtminstone kan jobba någon dag den här veckan. Men får se hur jag känner mig om några timmar, men så länge jag kan jobba nån dag i veckan så. Dumt att bli sjuk när man skulle få jobba. Jaja. Nu är det bara fortsätta kurera mig i massor. Hoppas ni får en finfin dag. Nu ska jag kanske försöka sova lite eller läsa bloggar. Vad tråkiga inlägg jag skriver. När jag blivit frisk igen ska jag börja uppdatera roligare här eller när jag har något vettigt att skriva om helt enkelt.

marie

Stackars Majsan :(

Svar: ja :(:(:( tänkte vara hemma i morgon också och sen ska jag må bättre i morgon eftermiddag har jag tänkt så jag kan jobba på torsdag åtminstone.
Lisa

2012-12-04    12:15:29    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback