Lördag

2012-12-15 | 18:58:00 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Här sitter jag och filurar med mitt krulliga nytvättade hår i min mysiga tröja.
 
 
 ett mumsigt bodybutter som jag har haft länge som snart är slut.
 
 
 
Kram på er! =)
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Varit ute med voffisen. Skulle åka på stan med mammsen och köpa klappar men mådde så himla dåligt förut idag, så tog en värktablett och sov istället. Ni vet den där dumma dagen på månaden då jag alltid mår lite dåligt heh. Har sett historieätarna som är ett superbra program, druckit gott te, ätit god middag, kycklinggratäng och ätit glass. Sen har jag kikat på musikhjälpen. Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar innan jag nog ska gå ut med voffen. I morgon blir det julklappsletning istället. Blir nog glögg och bra tv ikväll tror jag. Lär ju säkert somna tidigt också. Är så himla trött. Förstår inte varför. Men så är det ibland. Man kanske skulle skriva ett litet brev också.

fanny

Svar: Tack fina Lisa <3 Du är så snäll. Behövs fler som du! Kram <3

Svar: varsågod tack vad snäll du är! =). kramar på dig i massor! <3
Lisa

2012-12-15    21:28:23    http://blanchettleaf.blogspot.se
Sara

Vad fin du är!!

Svar: åh tack så hemskt mycket! :)
Lisa

2012-12-21    22:57:01    http://komigensara.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback