Juldagen

2012-12-25 | 12:22:30 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
Hej jag sitter och chillar i min säng och njuter,njuter av att vara ledig. Hänger i en gosig kofta, mina nya pyjamasbyxor och ett par gosiga strumpor. Ska njuta som tusan idag och i morgon för på torsdag börjar jag jobba igen, men bara två dar sen har man helg i fyra dagar igen ;). Nu ska jag nog skriva ett litet brev till min tyska brevvän och fixa i ordning mig för att hälsa på min kära farmor som vi nog ska göra idag tror jag. Ser inte framemot det att se henne så dålig som hon är nu. Men man gör väl en god gärning genom att hälsa på henne i alla fall. Nu ska jag nog dricka en kopp te och ikväll blir det Olearys med tre rätters middag med sannis, micke å nicke våra storebröder, eller inte men vi kallar våra två kompisar för det =). Måste komma ihåg att ringa till olles innan bara och ikväll får jag se vad det blir för god middag.
 
Man kanske ska göra någon årsresume snart också men får se när jag ids göra det.
 
Puss!

marie

Förstår att det är svårt att se sin farmor bli sämre :( Men som sagt betyder det nog mycket för henne att ni kommer, även om hon inte känner igen er eller så

Svar: Fast hon mådde bättre nu, så hennes medicin har börjat verka :). Hon kände igen oss och var likadan som vanligt, än fast det var endel hon sa som beror på sjukdomen, men hon har fått medicin så det blir sakta men säkert bättre i alla fall :)
Lisa

2012-12-25    23:51:23    http://lillbrun.blogg.se
beata

Ledighet är ju det bästa! Ha det bra!

Svar: det är det verkligen :) du med!
Lisa

2012-12-26    09:28:50    http://ringbeata.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback