Julafton del 1

2012-12-25 | 00:42:26 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
Jag försökte på mig ett familjfoto, jag lyckades väl ganska bra iaf :P. 
 
 
 
Massa mums måste man ju ha på jul :).
 
 
Julgranen med inte så fin belysning (tycker jag då) men himla bra eftersom den är trådlös. Det tyckte pappa var bra och smidigt :).
 
 
Bara för att jag tyckte bilden blev mysig med det gosiga skenet av lampan och nu kommer massa bilder men det är ju alltid skoj med en drös bilder =).
 
 
Tomteland :).
 
 
Som sagt jag bara fick något ryck och började fota allt hehe.
 
 
Julklapparna måste man alltid fota hihi!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback