Urkult Söndag hemfärd!

2012-08-16 | 17:42:34 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
 
Efter jag och Hanna hade promenerat och ätit pannkakor mötte vi upp marie, anders och markus :).
 
 
Hanna,Spencer och Marie :)
 
Urkult var lika bra som vanligt men nästa år om jag åker dit då också hoppas jag på att kunna åka på torsdagen istället :)

Anna T - Nörd & Filmskapare

Härligt ni verkar ha haft det på urkult ^^!

sv: Tack <3

Svar: ja, det var hur bra som helst :)
Lisa

2012-08-16    19:49:54    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback