Stockholmsresan del 4 också lördag och hej en miljon bilder, men det bjuder jag på :)

2012-08-23 | 19:19:19 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
'
 
I Vasastan och irrar omkring och letar vårt hotell och tillslut fann vi det, tack och lov för Sannas mobil med gps!
 
 
Sen efter vi hade checkat in  la vi oss och slappade i hotellsängen och sov till klockan var nio och sen slappade vi och fixade oss så vi kom väl ut vid elva för att göra stan i sthlm :).
 
 
Jag i min fina klänning jag köpte förra veckan för 90 kr på rea :).
 
 
Sanna i lobbyn på vårt hotell.
 
 
och jag ville också ha en bild på mig i de häftiga sofforna!
 
 
Syskonen! <3
 
 
Efter vi hade ätit på solgrillen i hornstull, vi åkte lite överallt gick vi ned till vattnet och till strand och tog första bästa krogen där vi drack två öl :).
 
 
Sen drog vi ut i sthlms natten igen vid halv två för att ta oss tillbaka till hotellet och vasastan! Detta var förresten första gången jag har bott på hotell i sthlm :D.
 
 
Strax kommer sista delen lördag!
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback