Stockholm Del 8,Söndag 19 augusti

2012-08-26 | 12:47:58 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
Väntar på tunnelbanan!
 
 
Snyggis innan Kent.
 
 
 
 
LillSanna och Storlisa! Fast egentligen är det ju storsanna och lilllisa! Jag är ju faktiskt tre år yngre ;). Men mitt huvud ser ju megastort ut!:P
 
 
 
Japp det var våran station närmast hotellet och odenplan!
 
 
Sanna innan Kent!
 
 
Träffade på Emil och hans Peder :).
 
 
KENT <3<3<3 var lika magiska som vanligt och det här var typ den enda bra bilden jag fick på kent.
 
 
Mina kompisar följde oss från Sjöhistoriska till Östermalms torg där vi tog tunnelbanan till t-centralen för att sen byta så vi kom till st eriksplan
 
 
Sen började det blåsa :D och hej leriga skor efter Kent.
 
Fortsättning följer!
 
 
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback