hej hopp!

2012-08-26 | 20:46:41 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Tänkte att eftersom jag nästan aldrig skriver någon text i bloggen längre så kan jag ju passa på att göra ett inlägg nu. Jag har haft semester eller varit ledig i två veckor,alltså obetald semester då. Valde själv att vara ledig lite, kände att jag behövde det. Men i morgon ska jag upp i ottan igen och jag ska jobba på min gamla skola i morgon, det känns lite läskigt, men spännande. Nu kommer jag ju vara en arbetande och inte en elev så det känns ganska så mycket bättre ;). Ska vara en vecka där och sen måste jag ringa min arbetsledare och höra om jag skulle jobba på en annan skola veckan efter, sa att jag kunde iaf, men fick inga tider, så bara att ringa och höra.
 
Min utbildning som jag har sökt i Umeå igen, gastronomisk utbildning i kreativ matlagning är jag andra reserv på, det är en vecka kvar tills skolan börjar, så jag hoppas verkligen att två personer inte dyker upp på uppropet eller att två personer tackar nej i veckan så att jag får göra något jag verkligen vill göra. Det finns en utbildning här i ö-vik med men den fick jag reda på så sent och sen glömde jag att söka till den, men ska kolla upp mer om den och söka den till våren igen om jag inte kommer in på den här utbildningen och hoppas på att jag kan gå den till våren isåfall.
 
Kan berätta vad jag har gjort i helgen, i fredags slappade jag bara, sen var jag på fest hemma hos sannis med en massa fina människor, vi drog till merry can och sen var det konstig efterfest hos en kompis, där jag gjorde lite galna saker haha nej bara en galen sak. Sen gick jag och min kompis som bor i umeå hem till mig och sov. Vaknade vid ett och var ganska så bakis. Vi slappade bort några timmar och sen tog vi en promenad, så nu vet jag var han bor när han är i ö-vik heh. :) Sedan promenixade jag hem igen med voffarna, for och åt lördagsbuffe med mina föräldrar på la casa mia, när jag kom hem igen sov jag bort kvällen, sedan när jag vaknade så nördade jag dator, såg en massa tv och grät en massa. Var en konstig kväll, jag var alldeles för trött och då blir jag bara gråtig och tänkte på en massa saker.
 
Idag mår jag helt okej, än fast det är endel dryga tankar som snurrar i huvudet. Nåväl nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag slappa nån timme framför tvn eller något innan jag ska lägga mig i min renbäddade säng, det bästa som finns typ.
 
Puss.

fanny

Aww <3 Vad gullig du är! Jag har läst din blogg ett tag och tycker du verkar verkar vara en alldeles fantastisk snäll människa! En sådan som jag lätt skulle vara vän med. Nej, jag mår inte så bra alltid:( Men det är upp och ner..Kram på dig!

Svar: hihi. <3. åh men jag tycker du verkar också vara en himla bra människa! Vi får väl helt enkelt börja prata med varandra mer och lära känna varandra :). hoppas på att du mår bättre snart, men jo, det är ju alltid upp och ned, men bättre om man får må uppåt oftare, alltså får må bra oftare :). jag finns här för dig bara så du vet! kram! <3
Lisa

2012-08-26    21:13:36    http://blanchettleaf.blogspot.se
marie

Men tror du inte det går att söka sent till den i övik? Om det är på komvux brukar det inte vara så noga med att söka i tid :p
Du kan ju maila och fråga i alla fall!

Svar: Det har du rätt i! Det ska jag göra :)
Lisa

2012-08-27    09:56:47    http://lillbrun.blogg.se
Anna T - Nörd och Filmskapare

Håller tummarna :D chansen är ju stor att 2 hoppar av faktiskt!

Svar: ja, man kan ju hoppas! men ska kolla upp utbildningen i ö-vik med+ skriva in mig i vikariebasen för kök snart snart snart!
Lisa

2012-08-27    13:52:40    http://www.annatjernstroms.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback