Göteborg Lördag 14 Juli, Del 2!

2012-08-07 | 18:49:10 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
Tillbaka på hotellet för att byta kläder inför Kent och slappa lite.
 
 
Hotellchoklad!
 
 
Innan jag bytte om lite, hej spegeln inne på vårt hotellrum.
 
 
Haha jag var verkligen en ta kort i speglar nörd!
 
 
Utsikten från hotellrummet.
 
 
Våran dubbelsäng och ja, de hade bäddat och lagt min egna kudde över hotellkudden.
 
 
Mer promenerande!
 
 
Sen blev det middag på Olles som hemma i övik hihi!
 
 
Min konstiga mat, kycklingburgare med guacamole, coleslaw,pommes, det var gott men förstår inte vad saltgurkan gör där och varför jag inte fick en vanlig kycklinghamburgare? hehe
 
 
Sanna är ombytt och promenerar för att invänta Kent!
 
 
Den bilden skulle vart innan men Majset inväntar mat! Fotograf:Sannis.
 
 
Jag smsnördar. fotograf:sannis
 
Sanna fotograferar och jag med!
 
 
 
Sanna facebookar!
 
 
Snyggot!
 
 
Lisis är pepp innan Kent.
 
Fortsättning följer!
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback