Fredag på Urkult första dagen jag var där och första delen av festivalen för mig. Del 1

2012-08-15 | 21:41:05 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
 
När jag kom dit så satt mina kompisar vid mitt tält :).
 
 
Jag och Hannis gjorde smaskens drinkar också åt vi god choklad :).
 
Min tältkompis :)
 
 
Glad Urkult tjej!
 
 
Vi hamnade i ett tält där kompisarna i buljong mannen var och sjöng! :)
 
 
Jag med mina jättefina kompisar! <3<3<3
 
 
 
 
 

Kajsa

Gillar verkligen långkjolen/klänningen du har på dig!

Svar: taack :)
Lisa

2012-08-15    21:52:48    http://kobranhuggertill.blogspot.com/
marie

Himla bra kväll blev det :)

Svar: ja, fredagen var bra bra bra!
Lisa

2012-08-16    10:21:16    http://lillbrun.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback