Festis 8 Juli och snart ska jag sluta med alla festarbilder! Ligger lite efter i bloggandet bara ;)

2012-08-14 | 10:37:41 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
 
 
Kommer sakna dig som tusan nu när du flyttar till Uppsala igen och alla grymma fester vi har haft i sommar, du är bästaste Annis! <3
 
2 första bilderna har anna fotat.
 
 
Ett tag i sommar träffade jag alltid på Robert efter krogen och efterfestade hos honom fast nu har jag väl typ slutat med det eller inte hah!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback