En dagens klädsel! :D

2012-08-15 | 20:37:00 | Direktlänk | Dagens outfit | 0 Kommentarer
 
Hej dagens slappa klädsel och det bästa jag har gjort just nu är att tagit ledigt några dagar, kan säga att jag behövde sova ut och göra något annat i några dagar än att jobba, jag är förberedd hela tiden på att telefonen kan ringa när som helst men jag hoppas att jag får vara ledig veckan ut och det gör himla mycket att få sova ut och njuta av sommaren lite i några dagar innan jag ska börja arbeta igen, som sagt när man är vikarie vet man aldrig när telefonen ringer ;). Idag har vart en himla finfin dag, har suttit ute och ätit frukost, läst tidningar, skrivit brev, varit och ätit på sibylla, gått på stan med pappa, fyndade en jättefin klänning på Indiska och ett linne. Kommit hem, suttit ute mer på trädäcket och bara myst, gjort hemmasysslor och nu sitter jag här. Nu ska jag ut med min favorithund Kicki och sen ska jag kanske baka rödvinbärsmuffins eller om jag gör det imorgonbitti. Se på tv och göra mina naglar fina. Älskar att ha energi och inte vara trött hela tiden. Ska lära mig att lägga mig i tid när jag jobbar igen snart också. Men det är inte alltid så lätt. Nu sitter jag och längtar tills på fredagskväll då sanna och jag åker till sthlm över helgen, vi åker hem igen på måndagen, vi ska sova på hotell och bara ha det fint, som vi två systrar kan ha det.
 
 



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback